| Veelgestelde vragen

Op deze pagina krijgt u antwoord op de meest gestelde vragen. Hebt u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Hoe gaat jullie dienstverlening in zijn werk?
Voordat wij van start gaan is er een persoonlijk gesprek met u geweest. Tijdens dit gesprek leggen wij u uitgebreid uit wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u vragen. Denk hierbij aan sleutels, schoonmaakmiddelen, de betaling et cetera.

Is er een minimale afname per week?
Als u besluit gebruik te maken van Stipt Particuliere Dienstverlening geldt er een minimum afname van drie (3) uur per opkomst. Wij houden niet van zogenoemde wurgcontracten waar u voor langere tijd aan vast zit. Daarom hanteren wij een opzegtermijn van slechts 1 maand. Opzeggen van het contract dient per de 1e van de maand te geschieden.

Wat kosten de huishoudelijke diensten van Stipt Particuliere Dienstverlening?
Voor het verrichten van uitsluitend schoonmaakwerkzaamheden hanteren wij een uurtarief van € 18,35 inclusief 19% BTW. Hierbij zijn eventuele reiskosten, de benodigde schoonmaakmiddelen en –materialen niet inbegrepen. De inschrijfkosten zijn eenmalig en bedragen € 50,00 inclusief 19% BTW.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Bij ondertekening van het contract, tekent u direct voor een machtiging die achteraf automatisch van uw bank- of girorekening wordt afgeschreven.

Hoe zit het met subsidie van de overheid?
Onze uurtarieven zijn zo laag omdat wij subsidie van de overheid ontvangen in het kader van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Wie schaft de schoonmaakmiddelen aan?
De kosten voor schoonmaakmiddelen zijn niet inbegrepen in ons uurtarief. Omdat u wellicht uw eigen voorkeur voor bepaalde middelen hebt. Ons is het om het even welke middelen u aanschaft. Wij zorgen ervoor dat uw huis schoon is. Er zijn echter enkele richtlijnen. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld geen chloor. Omdat dat wettelijk niet is toegestaan. Over deze en andere richtlijnen informeren wij u uiteraard uitvoerig.

Wat kost het schoon opleveren van mijn woning?
Voordat wij een prijsopgave doen, maken wij graag eerst persoonlijk kennis met u. We bezichtigen dan uw woning en inventariseren de gewenste werkzaamheden. Daarna brengen wij een gerichte offerte uit. Zodat wij u écht maatwerk kunnen bieden. Bovendien komen u en wij dan niet voor eventuele verrassingen te staan.

Ik heb een huisdier, is dat een probleem?
Als u in het bezit bent van een huisdier, is dat voor ons geen enkel probleem. Wel vragen wij u dit van tevoren door te geven. Zodat wij hiermee rekening kunnen houden in verband met een eventuele allergie van onze medewerker.

Welke werkzaamheden verricht Stipt Particuliere Dienstverlening?
Stipt Particuliere Dienstverlening levert uiteraard de reguliere schoonmaakdiensten.  Maar we doen meer voor u als u dat wenst. Zo kunnen we wassen en strijken bij u thuis. Of zorgen we voor schoon beddengoed op uw bedden. We brengen graag een aanvullende offerte uit. Zodat u weet waar u aan toe bent.

Hebt u een andere vraag? Stel hem gerust! Via het contactformulier of bel ons.


 

 

 


   
  • Nieuws

    Op deze pagina vindt u nieuwsberichten, persberichten en in welke media Stipt Particuliere Dienstverlening is verschenen. Hou deze pagina dus Meer...>